Моя Славута

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.


Вы здесь » Моя Славута » Ремонт и обслуживание - Инжектор » індикатор СРУП


індикатор СРУП

Сообщений 1 страница 20 из 24

1

Купив свою Славутку у березні ц.р. Машина подобається. Їздити приходиться мало: на базар, в магазин, іноді за межі Києва. Машина здебільшого простоює. Пробігла 4800 км. Після чергового запуску двигуна замітив, що не гасне лампочка "СНЕСK ENGINE" (індикатор СРУП). За останніх 3 тижні проїхав лише з 10 км, проте індикатор не гасне - СВІТИТЬСЯ, а не блимає. Тобто не сигналізує блиманням про якусь несправність так як написано в Інструкції з експлуатації, а просто світиться.  Двигун працює добре без надривів чи зривів. Хто знає в чому причина? Буду вдячний знавцям за підказку.

ПЕРЕНЕСЕНО У РОЗДІЛ "ІНЖЕКТОР"

Отредактировано Їжак (2007-12-13 12:35:55)

0

2

Світиться тому, що в пам"яті збережено інформація про помилку. Треба іхати на діагностику, хай дивляться в чому проблема. Причин може бути кілька - забиті форсунки, свічки... Однак якщо тобі скажуть на СТО, що ти крутив двигуна до 7000 обертів і тому помилка - можеш посилати їх подалі. Така проблема виникає у багатьох, однак це помилка мозгів Ось тут мій топік на тему на іншому форумі, почитай, може знадобиться інформація.

0

3

Красно дякую Адміністратору (Veis) за пораду. Може ще хтось хоче поділитися своїми знаннями та досвідом на цю тему?
   Доречі, даруйте за неосвіченість, що таке прошивка М10.3 і на що тут розповсюджується гарантія?

Отредактировано Їжак (2007-12-03 15:08:21)

0

4

Це програма, яка керує системою розподільного вприску - через датчики. На ній виставляється і тиск, і робота форсунок, і ХХ і багато іншого. Із заводу часто йде ЕБУ (електронний блок управління) не налаштований, як слід. Якщо авто на гарантії і ви не хочете її втрачати, то корегування робиться при ТО-0 (якщо не помиляюся, то його мають робити обов"язково). Можна в принципі у будь-який час під"їхати на сервісну СТО і  попросити перевірити ЕБУ та підкоригувати настройки.  Якщо рівень спеціалістів нас насторожує, то або спробуйте домовитись з сервісним СТО, що зробите це на іншій СТО, або "забивайте" на гарантію (я, між іншим, так і зробив і поки що не шкодую).
До речі, вкажіть у своєму профілі звідки ви.

0

5

Дякую, Veis, просвітив.

Отредактировано Їжак (2007-12-04 13:07:49)

0

6

Вітаю адміністратора Veisa і всіх учасників форуму - фанатів вітчизняного автомобіля Славута. Прийміть до свого кола, радий буду спілкуванню з вами.

0

7

Slavutych написал(а):

Вітаю адміністратора Veisa і всіх учасників форуму - фанатів вітчизняного автомобіля Славута. Прийміть до свого кола, радий буду спілкуванню з вами.

Дякую, приймаємо, чекаємо на приємне спілкуванн!  :)

0

8

Вітаю учасників та гостей форуму!
Їжаку щодо "CHECK...".
Була у мене така проблема. На СТО просканували Асканом, спочатку не могли зрозуміти що до чого... По трьом параметрам видавало, що, на думку майстра, бути не могло... . Він прочистив контакти з'єднання з ЕБУ і "CHECK" погас. Зараз все гаразд. Ще один майстер повідомив, що, за його досвідом, може "CHECK" загорітися зразу після заправки неякісним бензином. Отаке...
Бувайте!

Отредактировано Slavutych (2007-12-14 13:01:40)

0

9

Slavutych, дякую за пораду, так і зробив. СHECK погас.
Вітаю всіх з Новим роком та Різдвом Христовим! Зичу всім ні жезлів, ні цвяхаів! Славутичі, кермуйте на здоров'я!

Отредактировано Їжак (2008-01-09 18:28:28)

0

10

У мене також проблема з "CHEK", звернувся на СТО, продиагностували на компі - сказали, що можливо треба міняти датчик швидкості. Спідометр працює. Як вважаєте це можливо?

0

11

czr написал(а):

У мене також проблема з "CHEK", звернувся на СТО, продиагностували на компі - сказали, що можливо треба міняти датчик швидкості. Спідометр працює. Як вважаєте це можливо?

Можливо. Датчик може працювати не правильно, з перебоями, в видавати помилку на чек. Спробуйте для початку почистити датчик, подивитися контакти, особливо на масу.  І ще - як машина себе веде у русі? Чи не "тупить" час від часу?

0

12

В мене не великий опит їзди - вважаю, що у русі нормально. Але пару разів помітив, що коли машина постоїть десь день на склоні капотом у низ "CHEK" горіти переставав, далі після 5км їзди включається знов.

0

13

Швидше за все, таки датчик швидкості. Спробуйте його зняти і почистити та перевірити. А вже потім вирішуйте, чи міняти. А яку помилку видавало на діагностиці, не пам"ятаєте?
Чи не глохне у вас машина на холостому, коли відпускаєте педаль газу на холостому? Якщо так - то точно датчик швидкості, якщо ні - то можуть бути й інші проблеми. Можливо, буде доцільним поїхати до інших діагностів і зробити ще раз.

0

14

Дякую. Буду щось пробувати.

0

15

У меня тоже висит переодически "Chek".Был на сто,только деньги на диагностику потратил....Ничего конкретного не нашли...Так типа может глючит где-то в проводах....Можно ли через диагностический разьем самому определить(и с помощью какого прибора?) код ошибки?
В книге по ремонту есть таблица кодов ошибок.

0

16

RGG написал(а):

Был на сто,только деньги на диагностику потратил....Ничего конкретного не нашли...

Плохо искали. Или такое СТО.

RGG написал(а):

Можно ли через диагностический разьем самому определить(и с помощью какого прибора?) код ошибки?

Можно. Для этого нужен К-лайн-адаптер, комп и специальная программа.
Откуда вы, из какого города? Я занимаюсь диагностикой в Кременчуге, могу помочь (деньги возьму только если найду причину трабла  :) )

0

17

От помощи не отказался бы...) Но я из Киева.

0

18

Буду в Кременчуге обезательно заеду-знал бы раньше!У меня такая проблема горит постоянно CHEK и на холостых начинает- бывает гулять и потом машина хлохнет-бывает и так обороты на холостых 1200 до 1500 и не падают заглушил на пару секунд потом может работать нормально-был на СТО говорят все нормально только деньги взяли, сказали, за потеренное время, и добавили плохая сборка-только я не понял, причем здесь сборка к электронике

Отредактировано Yngus (2009-08-06 11:57:37)

0

19

Это проблема, характерна для большинства наших машин. Решить ее можно двумя способами - дешевым временно и более дорогим  на постоянно. Буде в Кременчуге - заезжайте, посмотрим

0

20

Замена микаса 10.3 на новый ничего не дало-через 40 км обратно загорелся CHEK!

Отредактировано Yngus (2009-08-06 12:00:36)

0


Вы здесь » Моя Славута » Ремонт и обслуживание - Инжектор » індикатор СРУП


Рейтинг форумов | Создать форум бесплатно © 2007–2017 «QuadroSystems» LLC